نیکا ,نفس خاله نیکا ,نفس خاله ، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
وبلاگ نفس خالهوبلاگ نفس خاله، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

نیکا , عشـــــــــــــــــــق خاله

نیکا داره یه دندون...

1394/2/21 16:54
نویسنده : خاله نازنین
1,521 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نیکا خانومیییییییییی

خبـــــــــــــــــــــــــــر دارم

نیکا خانوم اولین مرواریدش دراومده

روز سه شنبه 94/2/15 نیکا شب تاومد پیش ما بمونه اما انقدر که بیقرار بود مجبور  شدیم ساعت 2 نصفه شب برش گردونیم پیش مامانش چون فکر میکردیم دلتنگ مامانشه اما ما بی خبر بودیم که یکی از مرواریدای نیکا خانوم داشته تلاش میکرده تا دربیاد. فرداش 94/2/16 من وقتی داشتم چای دم میکردم و نیکا عسلی درحال راه رفتن تو روروئکش تو آشپزخونه بود مرواریدشو دیدمبغلاینقدر خوشـــــــــــــــــــــــــــــحال شدم که نگووووووووو.فرداش هم وسایل آش دندونی گزفتیم و جمعه یعنی94/2/18 مشغول پختن آش شدیم .مامان و مادربزرگ من مشغول آشپزی بودن و من و مامان نیکا مسئول درست کردن شگون ظرف های آش .اما نیکا یکم اذیت شد چون کسی نمی تونست به نیکا رسیدگی کنه .

از آش به نیکا هم دادیم زیاد نخورد اما فکر کنم که دوست داشت.آش ها رو پخش کردیم برای فامیل های درجه 1 و طبق رسممون یه گردنبند با 32 دونه گندم نیم پز آش درست کردیم که باید به تخت نیکا عسلی آویزون کنیم.

نیکا داره یه دندون          قند میخوره از قندون

فرشته ای مهربون      آورده براش یه دندون

آش بخورید نوش جون     آش دندون نیکا جون

آش دندونی نیکا و گردنبندی که گفتم و قاشقایی که شکون روش بود

 

متن شکون

 

نیکا و آش و قاشقشمحبت

 

 

خدانگهدار عسلم

پسندها (2)

نظرات (3)

عمه فروغ
23 اردیبهشت 94 0:14
اولین مرواریدت و جشن دندونیت مبارک نیکا جوووووووونم
خاله نازنین
پاسخ
مرررررررررررررسی خاله جونم
مامانی عسل
25 اردیبهشت 94 11:59
نیکاگلی رویش اولین مرواریدت مبارک گلم
خاله نازنین
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان ساناز
28 اردیبهشت 94 15:56
به به مبارکه باشه عزیزم الهی همه دندونای نیکا جون راحت و بدون اذیت در بیان
خاله نازنین
پاسخ
ممنون عزیزمایشالا