نیکا ,نفس خاله نیکا ,نفس خاله ، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره
وبلاگ نفس خالهوبلاگ نفس خاله، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

نیکا , عشـــــــــــــــــــق خاله

تولد سه سالگی

1396/7/23 21:40
نویسنده : خاله نازنین
631 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قشنگ ترین نیکای دنیا

این پستو خودم (حاله نازنین) میذارم چون پست مهمیهخجالت

تولد 3 سالگیت مبارک عشقم

شنبه 22/مهر/1396 سه ساله شدی .اولش قبول نمیکردی هی میگفتی آهه دو سال و نیممهخندونک

پنج شنبه اش برات تولد گرفتیم . کلی رقصیدی کلی بازی کردی و کلی کادوی دلخواهتو گرفتی .

وقت شمع فوت کردن که شد من و خاله غزل باهم برف شادی و ریسه ریختیم رو سرت ولی تو چون اولین بارت بود خیـــــــــــــــــلی ترسیدی و یهو بدجور گریه ات گرفت .بغلولی بقیه ی شب رو داشتی بازی میکردی و بهت خوش گذشت کلی...

اگه از نیکای سه ساله بخوام تعریف کنم باید بگم با هر کلمه اش لبخند رو لب ما مینشونه .وقتی من دارم درس میخونم یهو از تو هال صداش میاد که میگه : پاشم برم حاله نازنینو بوسش کنم بغلش کنم بیام . خب مگه آدم با شنیدن این حرف حواس میمونه براش که درس بخونهخجالتآهنگای جان مریم و وای نیلوفر رو یاد گرفتی همه اش داری اونا رو میخونی . جدیدا یه فیلمی میبینی اسمش در به درهاست .که تو بهش میگی در به در به هابغل. دو تا دیالوگشو هر روز برای مای میگی یدونه کاشکی من ماااااوووچش میکردما .یدونم حال سقنقون بده حال من بدتره. سر غذا خوردن کلی از مدل غذا خوردن ما ایراد میگیری هی میگی چرا اینجویی فوت میکنی ؟؟؟ خییییییییییییلم قشنگ میرقصی . یه وقتا دفتر نقاشی تو میاری میشینی نقاشی میکشی صدات میکنیم میگی من دایَم دَس میحونم در اتاگمم گفل کردم دسم تمو شد میام.

اینم عکسای تولد نیکا ی سه ساله : 

 

این هم کادوی مامان و بابای نیکا

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)