نیکا ,نفس خاله نیکا ,نفس خاله ، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
وبلاگ نفس خالهوبلاگ نفس خاله، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

نیکا , عشـــــــــــــــــــق خاله

نیکا چهادست و پا راه میرود ....

1394/4/29 10:09
نویسنده : خاله نازنین
592 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستان و نیکا عشق خاله بوس

خبر جدید دارم  : نیکا پنج شنبه 94/4/25 برای اولین بار تونست چهار دست و پا راه بره بغلآرام

اون روز باباش خونه بوده و کل روز و باهاش تمرین کرده بود تا نیکا یاد گرفت که چهار دست و پا راه بره .ولی خوب از وقتی نیکا میتونه چهار دست و پا راه بره باید تموم مدت حواست بهش باشه تا یه وقت نخوره زمین یا چیز خطرناکی از رو زمین برندارهخسته .اگه ازش غافل بشی یهویی میبینی کل خونه رو جارو کرده همه ی اجزای خونه تو دست نیکاست!!!!سکوت

یا مثلا : من یه روز داشتم لاک میزدم و روی زمین نشسته بودم و نیکا هم داشت کلیپای سی دی آموزشی شو نگاه میکرد .هر بار یه کلیپ تموم میشد چهار دست و پا از سمت لپ تاب راه میافتاد میومد سمت من بعد دستاشو میزاشت رو پاهای من و بلند میشد .بعد دوباره مینشست و چهاردست و پا برمیگشت سمت لپ تاب سکوت.این اتفاق 10 و15 بار تکرار شد !!!!!!!!!

این هم عکسای عسل خاله :

 

دس دسی آی دس دسی محبتتشویق

 

از این به بعد زود به زود پست های جدید میزارم آرامخجالت

خدانگهداربای بای

پسندها (4)

نظرات (5)

عمه فروغ
30 تیر 94 14:39
ای جووووووونم تبریک میگم پیشرفت جدیدت رو نیکایی ان شاا.. که همیشه در تمام مراحل زندگیت موفق باشی
خاله نازنین
پاسخ
ممنون خاله جونم .ایشالا
مريم
9 مرداد 94 5:26
سلام ! وبلاگ خيلي زيبايي داري!
خاله نازنین
پاسخ
ممنون
تک دختر مامانش(kosar)
10 مرداد 94 17:39
سلام خاله جان. میشه به وبلاگ zahra82.niniweblog.comبرید به من رای بدید کد 5..♥¤
˙·٠•●♥مامان بابای ضحا♥●•٠·˙
17 مرداد 94 15:13
مبارکه چهاردست و پا کردنت دخملی چه ناناز شدی هزااااااااااااااااااار ماشاا...
خاله نازنین
پاسخ
مررررررررررسی خاله جونـــــــــی
مامانی آرتینا جان***
17 مرداد 94 16:14
سلام نیکا خانم هزار ماشالله چهار دست و پا راه رفتن خوبه دیگه مگه نه؟خوش باشی عزیزم.
خاله نازنین
پاسخ
آره خاله جون خیلی خوبه