نیکا ,نفس خاله نیکا ,نفس خاله ، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
وبلاگ نفس خالهوبلاگ نفس خاله، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

نیکا , عشـــــــــــــــــــق خاله

دلنوشته خاله جون و ....

1393/5/19 13:03
نویسنده : خاله نازنین
1,257 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز خاله ........                                 

وبقیه دوستان

این  روزا خیلی شیطون شدی تمام مدت توی شکم مامانت تکون میخوری و مامانت خیلی ذوق میکنه

گاهی وقتا منم موقع تکونات دستم رو میذارم تا حست کنم 

اگه بدونی وقتی یه جورایی پاهات یا کلن لگدهاتو حس میکنم چقدر حس قشنگیه

اولین بار که لگدهاتو کف دستم حس کردم واقعا به سختی جلوی بغضمو گرفتم 

دیگه واقعا صبر کردن سخته.......

یه بار رفته بودیم بیرون تا برات لباس بخریم ......

یه سرهمی بود خیلی قشنگ بود من عاشقش شدم ......

به زور گفتم باید اینو بخریم و خریدیمش .......

توی ماشین دراورم از تو ساک تا نگاش کنم بی اختیار اشکام سرازیر شد و واقعا نمیدوم چرا......

اینم عکس اون سرهمی من واقعا دوستش دارم و دلم می خواد روز به دنیا اومدنش اینو تنش کنن

 

محبتمحبتمحبت

واااااااااااای خدا جوراباشو نگاه کنید!!!!!!!!!!!!!!

روشم نوشته کی منو دوست داره؟!متنظر

خوب معلومه عزییییییییییزم من دوست دارررررررررررم بوسمحبت

اونم به اندازه ی جونمدورت بگردم

در ضمن اینم بگو که پادری اتاق عشق خاله هم دست باف خودمه 

هنوز نموم نشده ولی تا 3,4روز دیگه تمومه 

تموم شد عکسش رو میزارم

        

پسندها (14)

نظرات (14)

مامان آیدا
19 مرداد 93 14:17
سلام خاله ی مهربون خوشبحال این نی نی کوچولو که خاله عزیزی مثل شما داره ایشالا به سلامتی بدنیا بیاد ودل خاله جونی رو خوش کنه
خاله نازنین
پاسخ
مررررررررررسی عزیزم ایشالا
خاله ی رادین
19 مرداد 93 14:40
امیدوارم بتونی زووووووود زود تو بغلت بگیریش لباسشم خیلی نازه
خاله نازنین
پاسخ
ایشالانظر لطفته عزیزم
خاله ی رادین
19 مرداد 93 14:40
اسم انتخاب کردید؟
خاله نازنین
پاسخ
فعلا نیکاانتخاب اول مامان و باباشه
خاله سانی
19 مرداد 93 15:21
خاله ی خوش سلیقه خیلی لباس نی نیتون خوشگله خوش به حالش که خالش اینقدر دوسش داره انشا.. این زمان باقیمونده هم زود بگذره و بتونی بغلش کنی
خاله نازنین
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم ایشالا
مامانِ بهار
19 مرداد 93 16:55
به به چه خاله مهربونی ... کاش سن نی نی رو هم اون بالا میزدی که چند وقته تو دل مامانشه؟
خاله نازنین
پاسخ
مرسی عزیزم آخه مطمئن نیستم فقط میدونم که خواهر گلی توی هفته ی 31هستش
مامان افسانه
20 مرداد 93 0:36
ای جانم چه قدر لحظه های قشنگی خواهر منم مثل تو بود همش نشسته بود جلوی شکمم تا تکون خوردن دخملمو ببینه فداش بشم ان شاالله فرشته کوچولوی شما هم به سلامتی زمینی میشه
خاله نازنین
پاسخ
آخه خیلی حس عجیبیه!!!ایشالا خودتون خاله بشین یا شایدم شدین نمی دونم !!!! احساس می کنم خاله یکم دوره برای این حسی که به دخترخواهرم دارم..... ایشالا
مامان آنیسا
20 مرداد 93 7:24
عزیزم چه خاله بااحساسی ممنون از اینکه بهمون سر زدین خوشحال میشم لینکمون کنید و بازم بهمون سر بزنید
خاله نازنین
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم لینک شدی عزیزم
مامان هستیا
20 مرداد 93 11:14
سلام خاله جونی انشالله نی نی خواهرتون به سلامتی دنیا میاد خاله مادر معنویه خدا خواهر زاده تونو براتون نگه داره
خاله نازنین
پاسخ
ایشالامن که از انتظار خسته شدممرسی عزیزمهستیاجونم برای شما نگه داره
مامان مريم
20 مرداد 93 16:16
سلام.خوش به حال نی نی که هنوز به دنیا نیومده این همه خاله اش دوستش داره.ایشالله خواهر زاده ات زود زود صحیح و سالم به دنیا بیاد و بغلش کنی.بچه خواهر خیلی خیلی عزیزه
خاله نازنین
پاسخ
واقعا همین طوره
مامانی
20 مرداد 93 18:05
سلام خاله جونی ممنونم که به من سر زدین دوباره پیشم بیاین خیلی خوشحالم کردید راستی انشالله به سلامتی خواهر زاده نازتون بدنیا بیاد و زود زود زود بغلش کنید خیلی دوستون دارم یه عالمه بووووووووووووووس
خاله نازنین
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم.حتما میام دوباره ایشالا
مامان هستیا
21 مرداد 93 7:27
لینکتون کردم خاله جونی
خاله نازنین
پاسخ
مرسی مامان هستیاجون
حانیه
21 مرداد 93 15:18
روزی که آدرس وبلاگ رو بهم دادی فکر کردم بچه ای که به دنیا نیومده یه وبلاگی میتونه داشته باشه؟؟؟؟؟ ولی وقتی مطالبتو دیدم خیلی خوشم اومد وبلاگ جالب ومتفاوتی بود گلم!
خاله نازنین
پاسخ
مرسی عزیزم
خاله ی رادین
24 مرداد 93 12:30
@...............@..........@............@@@@@..........@ @@..........@@......@.....@......@..........@......@....@ @.@........@.@....@.........@....@..........@....@........@ @..@......@..@....@@@@@......@@@@@....@@@@@ @...@....@...@....@.........@................@....@.........@ @....@..@....@....@.........@................@....@.........@ @.....@@.....@....@.........@................@....@.........@ @......@.......@....@.........@................@....@.........@ منتظرتونیم
خاله نازنین
پاسخ
حتما عزیزم
خاله طلا
29 مرداد 93 22:48
سلام خاله جونی مرسی که به وب محمد کوچولو سر زدی لینکت کردم لطفا لینکم کن
خاله نازنین
پاسخ
خیلی ممنون که لینکم کردی لینک شدی عزیزم