نیکا ,نفس خاله نیکا ,نفس خاله ، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره
وبلاگ نفس خالهوبلاگ نفس خاله، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

نیکا , عشـــــــــــــــــــق خاله

هنر خاله خانوم و اسم عشق خاله

1393/5/18 13:25
نویسنده : خاله نازنین
759 بازدید
اشتراک گذاری

سسسسسسسسسسسسسلام به همممممممممه و نفس من 

اولا اومدم تا یه چیز خوشگل نشون بدم

بعدشم اومدم بگم که چه اسمی فعلا برگزیده شده برای عشق خاله

من اواسط تیر شروع کردم به یاد گرفتن قلاب بافی ....

مامان گلم گفت بیا یه چیزی برای نفس خاله بباف که یادگاری بمونه ....

خب منم اولش هیچی بلد نبودم گفتم من باید یه دامن ببافم .........

فکر میکردم مثل تمرینایی که کردم سادهست بافتنش دیگه ....

خلاصه رفتیم یه کاموای نارنجی جیییییییغ خریدیم و همون روز شروع کردم به بافتن ....

اولاش که دور کمر بود خیلی راحت بود اما مامان گلی گفته بود اگه دامنش چین چین بشه خوشگل میشه منم قبول کردم.........

هر ردیف که شروع میشد یه 3و4 ساعتی طول میکشید تا تموم بشه و واقعا سخت بود ولی بالاخره بافتمش  10و15 روزی بافتنش طول کشید ولی مهم اینه خواهر مهربونم خوشش اومد

االبته یکم دوخت و دوز هم داشت که دیگه اونا رو مامانم انجام داد

اینم عکس همون دامن 

 

 

               

خب؛حالا بریم سر انتخاب اسم

اولش که معلوم شد خواهرزاده ی من یه دختر نازه ,مامان و باباش سر اسم"میسا" به توافق رسیدن که یعنی زنی که با غرور راه میره و عربیه که هم misa و هم maysaمیخوننش ولی خوب بعدش پشیمون شدن 

بعدش هم "سونیا"رو انتخاب کردن که معنیش خردمند هست ولی همه گفتن زود قدیمی میشه ولی من خوشم میومد

بعدش هم "تینا" که یعنی گل سرخ رو انتخاب کردن 

و "نیکا" که یعنی نیک روی و زیبا

به نظر من نیکا از همشون خوشگل تره و مامان و باباشم فعلا انتخابشون همین "نیکا"هستش.

خب دیگه حرفام تموم شد!!!!!!!!!!

فعلا

پسندها (10)

نظرات (4)

مامان محمدحسام
19 مرداد 93 12:00
به به چه دامن خوشگلیدست خاله جون درد نکنه ک واقعا زحمت زیاد کشیده مبارکش باشه ایشالله ک به زودی زود نینی نازتون تو بغل بگیرین
خاله نازنین
پاسخ
چشماتون قشنگ میبینه عزیزم قابل عشق خاله رو نداره واقعا خداکنه این مدت زود بگذره تا روی ماهشو ببینم
خاله سانی
19 مرداد 93 15:16
افرین به این خاله ی هنرمند.خیلی خوشگله عزیزم اسم زیبایی هم واسش انتخاب کردین انشا.. نامدار باشه
خاله نازنین
پاسخ
چشمات قشنگ میبینه عزیزم مرسی عزیزم
مامان مريم
20 مرداد 93 16:19
خیلی خوشکل شده دستت درد نکنه.خیلی هنرمندی عزیزمنیکا اسم قشنگی .ان شالله نامدار باشه
خاله نازنین
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان نیلوفر
20 مرداد 93 17:37
دست خاله جون درد نکنه با دامن خوشگلی که بافته اسم قشنگی هم انتخاب کردید
خاله نازنین
پاسخ
چشماتون قشنگ میبینه عزیزم