نیکا ,نفس خاله نیکا ,نفس خاله ، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره
وبلاگ نفس خالهوبلاگ نفس خاله، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

نیکا , عشـــــــــــــــــــق خاله

اتفاقات اخیر

1393/11/17 18:30
نویسنده : خاله نازنین
623 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسک خالهمحبت

از اول بخوام شروع کنم چون خیلی وقته ننوشتم یادم نمیاد همشو .ببخشید عزیزدلم .

خوب اول از همه .روزای اول بهمن مامانت بردت آتلیه و از همه قشنگ ترش اینه که آتلیه ای که رفتی هم اسم خودته.یعنی نیکا.آراممامانت تصمیم گرفته همه ی عکساتو اینجا بیاد بگیره.عکساتو 25 بهمن تحویل میدن.

بعد از اونم .اولین تولد پدر من بود که تو توش حضور داشتی عسلم .تولد پدربزرگت 9/بهمنه.ولی خوب ما 10/بهمن جشن گرفتیم.اول برای شام رفتیم رستوران .که اونجا تقریبا همشو خوابیدی .بعدم اومدیم خونه که کیکو بخوریم که تو حسابی سرحال شده بودی .از شمعا خوشت اومده بود.بغل وقتی هم میخواستیم بریم شروع کرده بودی به سر و صدا و نمیشد ازت دل کند.خلاصه که شب خوبی بود .مخصوصا با وجود تو که همه دوستت داریم .محبت

 

یادته گفتم برای به دنیا اومدنت گوشواره خریده بودم برای هدیه؟؟ اونا یکم اذیتت میکرد. چند روز پیش رفتیم عوضشون کردیم .خیلی بهت میاد عسلکم.بغلمبارکت باشهبوسبوس

این عکست خیلی نازه

 

پسندها (2)

نظرات (2)

عمه فروغ
24 بهمن 93 22:52
سلام اول از همه تولد بابا جونت مبارک ان شاا.. خدا همیشه سایش رو بالا سر شما حفظ کنه. گوشواره های نو مبارک نیکایی ان شاا.. بسلامتی استفاده کنیاولین عکس های آتلیه ات هم مبارک ان شاا.. عکس های عروسیت
خاله نازنین
پاسخ
مرسی عزیزم بابت تمام تبریکات و آرزوهای خوبت
غزل
2 اسفند 93 13:38
سلام خاله جون همه چی مبارک باشه تولدبابایی نیکاجون هم مبارک انشاالله 100سال زنده باشن میشه من ازاین به بعدبه نیکا بگم اجی؟
خاله نازنین
پاسخ
ممنون عزیزم . آره غزل جون هر جور دوست داری