نیکا ,نفس خاله نیکا ,نفس خاله ، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره
وبلاگ نفس خالهوبلاگ نفس خاله، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

نیکا , عشـــــــــــــــــــق خاله

سومین ماهگرد نیکا هم از راه رسید

1393/10/23 21:41
نویسنده : خاله نازنین
503 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگرم ! و دوستای خوبم 

دیروز نیکا خانوم گل ما سه ماهه شد (93/10/22) 

قربونت برم الهی نفسم ایشالله 300 ساله بشی 

نیکا این چند روز پیشرفتای جدیدی داشته :

مثلا یه بار که مامانش نشسته بود و نیکا هم بغلش بود دستاشو گذاشته بود رو هم نیکا هم دقیقا همین کار کرده .دیگه از اون روز نیکایی مثل خانوما همین که تو بغل میشینه دستاشو میزاره رو هم هی بهشون نگاه میکنه 

دیگه این که ، جدیدا وقتی نیکا رو رو پاهاش نگه داریم پاهاشو میزنه زمین  .

یه ماهی که باید گوشواره های طبی شو می انداخت تموم شده و میتونه گوشواره هایی که خاله اش خجالت براش خریده رو بندازه.

ولی وروجک جدیدا خیلی صدای گریه های الکی تو میبری بالاهاااا  .گریه هایی که واقعی باشن معمولیه ولی اون گریه هایی که برای لوس کردن میکنی خیـــــــــــــــــــــــــتلی بلندهههههه

وقتی پیرهن بدون جوراب شلواری تنت میکنیم عین عروسک میشی خوشگل خاله قربونت برم ولی حیف که هوا سرده نمیشه اینجوری بری مهمونی مثل اینجا 

 

 

اینم یه پرتره از صورت ماه و متعجب نیکای ما

 

نیکا عسل خاله بازم سه ماهگیت مبارک گلم 

الان 1/4 سال یا 91 روز سن داری عسلم

 

پسندها (5)

نظرات (8)

محمد
23 دی 93 23:02
به ما هم سر بزن. با مطلب "طرز تهیه شکلات مغزدار با میوه های خشک" بروز شدم ... منتظرتونم
مامان نینی
24 دی 93 0:28
نیکا جون سه ماهگیت مبارک
خاله نازنین
پاسخ
مرسی خاله جوووووووونی
مامانى عسل
24 دی 93 9:46
قربونت برم با اون پرتره قشنگت.
خاله نازنین
پاسخ
خدا نکنه خاله جونم
عمه فروغ
25 دی 93 0:09
3 ماهگیت مباااااااااااااااااارک نیکا جونم
خاله نازنین
پاسخ
ممنون خاله جون عزیزممممممم
ایدا
26 دی 93 13:02
3 ماهگیت مبارکه عشقم
خاله نازنین
پاسخ
مرسی ایدا جونم
مامان پرنیا
27 دی 93 13:49
3 ماهگیت مبارک خوشگل خانوم
خاله نازنین
پاسخ
مرسی خاله جونم
آجـــــــــــــی
30 دی 93 13:32
وای چه زود ما شاالله خاله کوچولو داداشم فردا به دنیا می یاد اصلا من یا دت هستم من همون هدیه ی امام رضا هستم وبمو عوض کر دم من که تو لینکاتم هستم هدیه
خاله نازنین
پاسخ
وااااااااااای به سلامتی هدیه جووون
♥ایدا♥
3 بهمن 93 18:48
دوست دارم اندازه تموم تموم ستاره ها پیش منم بیا عسلمو ببوس
خاله نازنین
پاسخ
مرسی از لطفت عزیزم حتما سر میزنم