نیکا ,نفس خاله نیکا ,نفس خاله ، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره
وبلاگ نفس خالهوبلاگ نفس خاله، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

نیکا , عشـــــــــــــــــــق خاله

رفتارهای نیکای عزیزم

1393/10/12 20:32
نویسنده : خاله نازنین
502 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل خاله ، عروسکم.*ハート* のデコメ絵文字*ハート* のデコメ絵文字

این روزا که من امتحان دارم کمترمیتونم پیشت باشم 白雪姫★ のデコメ絵文字وقتی خونه ی ماایی و با وجود تو درس خوندن خیلی سخته و دلم آب میشه برای اینکه پیش تو باشم و باهات حرف بزنم گلکم....キティ のデコメ絵文字

یه تازگی داریم باهات تمرین های جدید میکنیم.مثلا دمر میخوابونیمت و دستامون به کف پاهات میزنیم تا بتونی خودتو به جلو بکشی تا کم کم چهادست و پا رفتنو یاد بگیری . البته تو که از قبل با پاهات خودتو هل میدادی. ولی به صورت دمر تا حالا این کارو نکرده بودی.

کلی هم که شدی همدم خاله ات.ハート、 のデコメ絵文字 بعضی وقتا تنهایی پیش من میمونی .منم کلی دلمو صابون میزنم که آخ جون الان با نیکا بازی میکنم ولی نمیدونم چرا همین که پیش من میمونی همش میخوابی وروجــــــــــک .春 かわいい どうぶつ のデコメ絵文字

دیگه اینکه وقتی باهات حرف میزنیم باید بدون نفس گیری و استراحت صحبت کنیم.وگرنه قیافتو یه جوری میکنی که مثلا داری گریه میکنی ぴと のデコメ絵文字ولی واقعا گریه نیست.از الان داری ما رو سرکار میزاری شیطون بلا.゜*red/かわいい*゜ のデコメ絵文字

کلی هم ددری و بغلی شدی نازگلم.目ハート のデコメ絵文字

نیکا خانوم با کمک بابای من نشسته .قربونت برم الهی اینقدر تعجب کردیاااا

 

نیکا خانومی تو کوله پشتی خاله اش!! می خواست با من بیاد مدرسه ولی خوب تو کوله پشتیم جا نمیشد سرش میموند بیرون از کسب علم و دانش 7 سال دور موند !!!!!!ハート のデコメ絵文字

 

キティ のデコメ絵文字خداحافظキティ のデコメ絵文字

پسندها (8)

نظرات (6)

♥ایدا♥
12 دی 93 20:58
افرین به نیکا خانوم که تونست بشینه قربونت بشم الاهی
خاله نازنین
پاسخ
ممنون آیدا جونم.خدا نکنه
عمه فروغ
13 دی 93 0:18
ببوس روی ماه نیکا جون رو
خاله نازنین
پاسخ
مرسی خاله جونمممم.شما هم آرشیدا جونو ببوسین
✿نیکتا✿
13 دی 93 15:48
من خیلی نیکا جونو دوست دارم همچنین خاله ی مهربونش که براش مینویسه ..... من لینکتون کردم
خاله نازنین
پاسخ
ماهم تو رو دوست داریم نیکتا جونممنون
مامانى عسل
14 دی 93 20:34
سلام دوست خوبم دختر یکی یه دونه من در جشنواره شرکت کرده و چند روزی به پایان جشنواره نمونده و عسل به رای و حمایتت نیاز داره.خوشحال میشم عدد 90 رو به شماره 1000891010 پیامک بزنی و بهش رای بدی.
خاله نازنین
پاسخ
حتما خاله جون
مامان ساناز
20 دی 93 10:33
ماشاالله چه بزرگ شده چه خانم شده عزیز دل شده قربونت برم سارینا هم عکس های تولدش رو گذاشته خاله بیا ببین
خاله نازنین
پاسخ
مرسی خاله جووووونمچشم حتما میبینم
مامانی آرتینا جان***
21 دی 93 2:25
هزار ماشاالله به گل دختر زرنگ که داره میشینه.....خاله جون عجله نکن یه کم بزرگ شدم خودم باهات میام مدرسه تنها نمونی کوله پشتی لازم ندارم.
خاله نازنین
پاسخ
مرسی خالو جونتشریف بیاره باهام