نیکا ,نفس خاله نیکا ,نفس خاله ، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره
وبلاگ نفس خالهوبلاگ نفس خاله، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

نیکا , عشـــــــــــــــــــق خاله

دو ماه مونده!!!!!!!!

1393/5/28 16:01
نویسنده : خاله نازنین
297 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز خاله و دوستان گلبوسآرام

این روزا دیگه خیلی دیر میگذره  ...

خسته شدم پس کی نفس من میادقهر

امروز 28 مرداده حدود 2 ماه مونده تا تولد عزیز منمتنظر

پنج شنبه و جمعه هم قراره سرویس خواب قشنگ خاله ساخته بشه زیبا

از اون به بعد دیگه باید شروع کنیم به خریدن خورده ریزایی که مونده و البته سرویس کالسکهنه

این روزا خیلی بیکار شدم همش میگم کاش مهر زودتر بیاد تا منم خواهرزاده ی گلمو ببینمبغلبغل

به اون روزا که فکر میکنم میگم وای چقدر شلوغه مهرماهبدبومتفکر

درس و مدرسه از یک طرفگریه                    جشن و مهمونی برای تولد گل من از یه طرف دیگهمحبت

چه جوری از پسش بربیامخستهسکوت

بگذریم............

شاید تا آخرای شهریور تونستم عکس اتاقشو براتون بزارمبی حوصله

چند روز پیش پیش خواهرگلی نشسته بودم که خواهرم گفت ببین داره سکسکه میکنهدلخور

منم دستمو گذاشتم روی شکمش و واقعا هم همینطور بودتعجب

ضربه های منظم وپشت سرهم که مثل سکسکه های خودم بودآرام

و جالب اینجا بود که وقتی خیلی طولانی شد من گفتم شاید اگه خواهری اب بخوره سکسکه اش بند بیاد اون هم برای خنده اینکارو کرد و واقعا سکسکه اش بند اومدتعجبخندونک

دیگه حرفی ندارمسکوت

فعلا خدافظبای بای

پسندها (5)

نظرات (6)

خاله سانی
28 مرداد 93 21:55
اخیییییییی عزیزمممم چه بانمکایشا.. که زودی میگذره عزیزم سرتون به همین خریدا گرم میشه و زود میگذره.
مامان آنیسا
29 مرداد 93 9:19
صبر کن خاله جون ایشالا به دنیا می یاد و همچین بیاد اذیتتون بکنه
خاله نازنین
پاسخ
ایشالا
عمه الهه
30 مرداد 93 1:13
سلام خاله جوووونی مرسی ک سر زدی دوس داشتی وبمو بلینک
خاله نازنین
پاسخ
خواهش می کنم لینک شدی عزیزم توهم اگه خواستی منو لینک کن
عمه الهه
30 مرداد 93 17:16
لینکی خاله جون. شما چن ساله خاله شدی؟
خاله نازنین
پاسخ
منظورت چیه عزیزم؟! اگه میگی چندسالمه 14 سالمه اگه میگی چند ساله که خاله شدم؛هنوز خواهرزادم به دنیا نیومده وخواهرم بارداره
خاله ی رادین
1 شهریور 93 15:12
@...............@..........@............@@@@@..........@ @@..........@@......@.....@......@..........@......@....@ @.@........@.@....@.........@....@..........@....@........@ @..@......@..@....@@@@@......@@@@@....@@@@@ @...@....@...@....@.........@................@....@.........@ @....@..@....@....@.........@................@....@.........@ @.....@@.....@....@.........@................@....@.........@ @......@.......@....@.........@................@....@.........@ من و رادین منتظر حضور گرمتون هستیم
مامانی آرتینا جان***
4 شهریور 93 14:31
الههههههی چقدر جالب چه حس قشنگی انشالله نی نی تون سالم و سلامت بیاد تو بغلتون......
خاله نازنین
پاسخ
مــــــــــــــــــــــرســــــــــــــــــی