نیکا ,نفس خاله نیکا ,نفس خاله ، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره
وبلاگ نفس خالهوبلاگ نفس خاله، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

نیکا , عشـــــــــــــــــــق خاله

دندون دوم و سوم

1394/3/4 23:53
نویسنده : خاله نازنین
581 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خانومی 整理 のデコメ絵文字

グーミーズ 見てね(^◇^)┛ のデコメ絵文字دندون دومت مبــــــــــــــــــــــارکグーミーズ 見てね(^◇^)┛ のデコメ絵文字

حالا دیگه باید مواظب باشیم یه وقت اگه خیار یا نون دستته گاز نزنی ویه تیکه بزرگ ازش نکنی !!!! وقتیم که دست کسیو گاز بگیری جاش قرمز میشه شدیـــــــــــــــــد 顔文字 のデコメ絵文字.دو تا دندون پایینت کاملا معلومه یکیم کنار این دوتا داره کم کم  درمیاد

وقتی داری غذا میخوری اگه شروع کنی به نـــــــــ نـــــــــــــ نـــــــــــ گفتن دیگه بی خیال نمیشی عسلم(タイトルなし) のデコメ絵文字برات بسته ی آموزشی خریدیم فعلا فقط سی دی آهنگاشو برات میزاریم یکی از آهنگاشو خیلی دوست داری با وقتی اونو میزاری با ریتیمش شروع میکنی به نــــــــ نـــــــــــ نـــــــ گفتن .دستاتم یه جوری حرکت میدی انگار داری یه چیز مهـــــــــــــم رو توضیح میدی عروسکم

خانومی بی صبرانه منتظر تابستونم تا تعطیل بشم و بتونم بیشتر پیشت باشم . چیزی نمونده .امتحانام شروع شده و 25 ام تموم میشه . اینقدر برنامه تو ذهنم دارم برای این تابستون که همش قاطی میکنم.にこちゃん のデコメ絵文字برام دعا کن خوشگلم

خدانگهدار عزیـــــــــــــزم

 

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان گیلدا
5 خرداد 94 17:43
مرواریدت مبارک عزیزم دختر من تو جشنواره شرکت کرده لطفا عدد 49 رو به 1000891010 بفرستید ممنون
❀عـســـل❀
24 خرداد 94 18:41
سلام خوبی؟؟؟ وبلاگ قشنگی داری من یه وبلاگ دیگه دارم توش مسابقه برگزار میکنم هر هفته هم یه مسابقه جدید داریم با کلی جایزه اینم ادرسش حتما بیا و شرکت کن شاید برنده بشی kolbemosabeghat.mihanblog.com
❀عـســـل❀
26 خرداد 94 16:09
سلام دوست خوبم ... خوبی؟؟ من توی مسابقه ایدا و نیکتا شرکت کردم ... مسابقه ی عکاسی میشه بهم رای بدین ؟؟؟ رای دادن خیلی ساده اس ... فقط کافیه برید به ادرس زیر : http://a-n94.niniweblog.com/post2.php و توی نظراتش کد 1 رو ارسال کنی عکس اولی رو من فرستادم ممنون میشم بهم رای بدی ... مرسی