نیکا ,نفس خاله نیکا ,نفس خاله ، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره
وبلاگ نفس خالهوبلاگ نفس خاله، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

نیکا , عشـــــــــــــــــــق خاله

یک یادگاری :)

1393/6/6 20:00
نویسنده : خاله نازنین
377 بازدید
اشتراک گذاری

سلامـــــــــــــ دوستان و جیگر خالهآرام

بازم روز دختر رو به تموم دخملای ناز و مهربون تبریک میگمبوس

                       

امروز داشتم لباسای نیکا رو توی ذهنم مرور میکردم یهو یاد یه لباس افتادم که داستان داره:

روزی که رفتیم برای تعیین جنسیت جیگر خاله و معلوم شد خواهر عزیـــــــــز من یه دخمل خوشگل تو دلش داره من به خاطر ذوق بسیـــــــــــــــــــــــــــــارخندونک به مامانم گفتم (البته یواشکی تا خواهری نفهمه) من بایـــــــــد یه کادو به خاطر این عسل خاله به خواهرم بدم و تصمیم بر این شد که خواهری را تنها در ماشین کمی دورتر از مغازه مورد نظر بزاریم و یه دروغی بگیم که ما یه لحظه کار داریم زود میایمچشمکو همین هم شد.

خلاصه ما رفتیم به مغازه ای که من همیشه با حسرت نگاش میکردم و هربار از جلوش رد میشدم از خدا یه خواهرزاده می خواستم و هزار بار تمام لباسا رو زیر و رو کردیمدلخورو بالاخره یه پیراهن مناسب نه ماهگیش پیدا کردیم و دستور کادو کردنش رو به مغازه دار دادیم و از شانس ما کاغذ کادو دخترونه نداشتنکچل. بالاخره خریدمونو کردیم و رفتیم و کادو رو تقدیم خواهر گلی کردیم و اونم خوشش اومدمحبت

اینم لباس مورد نظر

مبارکت باشه نیکا جووووووووووووونـــمـبوس

 

پسندها (6)

نظرات (6)

مامانى عسل
7 شهریور 93 10:12
به به چه لباس خوشگلی.مبارک نی نی جون باشه
خاله نازنین
پاسخ
مرسی عـــــــــــــــــزیزم
خاله ی رادین
8 شهریور 93 10:49
@...............@..........@............@@@@@..........@ @@..........@@......@.....@......@..........@......@....@ @.@........@.@....@.........@....@..........@....@........@ @..@......@..@....@@@@@......@@@@@....@@@@@ @...@....@...@....@.........@................@....@.........@ @....@..@....@....@.........@................@....@.........@ @.....@@.....@....@.........@................@....@.........@ @......@.......@....@.........@................@....@.........@ ما منتظرتونیماااااااااا زودی بیاید
خاله نازنین
پاسخ
همین الان
خاله سانی
8 شهریور 93 22:57
مبارکش باشه خیلی خوشگله عزیزم
خاله نازنین
پاسخ
مرسی عزیزمـ
✗ دختربهاری✗
11 شهریور 93 13:30
سلام گلم ممنون که بهم سرزدی.. ولی من لینکم رو که ندیدم لینکم کردی بگو تا لینکت کنم
خاله نازنین
پاسخ
لینک شدی
مامان آنیسا
13 شهریور 93 9:50
مبارکت باشه عزیزم
مامان پرنیا
13 شهریور 93 20:52
سلام به ما هم سربزنید من شما رو لینک کردم
خاله نازنین
پاسخ
لینک شدی عزیزم