نیکا ,نفس خاله نیکا ,نفس خاله ، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره
وبلاگ نفس خالهوبلاگ نفس خاله، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

نیکا , عشـــــــــــــــــــق خاله

خاله تا اطلاع ثانوی غایبه

1396/5/30 0:11
نویسنده : خاله نازنین
716 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماه من 

ببخش که این همه مدت خاطراتتو ثبت نکردم . ولی واقعا درگیر بودم . میدونی امسال خاله کنکور داره و دیگه نمیتونم برات بنویسم  

دیگه انقدر حرف زدنت کامل شده که هرلحظه یه جمله ای میگی ما همه از تعجب دهنمون وا میمونه .مثلا وقتی یه چیزی میخوای با عزیز گلم و عسلی و عشقم آدمو راضی میکنی .

یه وقتایی خودت برای خودت نیمرو درست میکنی . کلا آشپزی دوست داری . پیش مامان نرگسم که باشی کیک یزدی میپزین دوتایی . چون از وقتی سال کنکور من شروع شده شما سه روز در هفته پیش مایی سه روز پیش مامان نرگس. 

تازگیا یه مدل رقص از روی کلیپای شعرت کپی میکنی باهاش باله میرقصی خودتم میخونی اسم شعرش twinkle twinkle little star ــــه . 

من وقتی دارم درس میخونم میایی در میزنی میگی میشه بیام بهت بگم خیلی دوستت دارم و در اون لحظه اس که من بال درمیارم و رو ابرام .

تازه یه خبر دیگه ... اواسط تیرماه شما خونه تونو عوض کردید . به زبون نیکایی هونه مامان و بابا :)))) به شدت از اتاقت خوشت اومده و هرکی میاد خونه تون حتما میبریش به زور بهش نشون میدی . کاغذ دیواری شم شبیه آرم خندوانه اس یکم البته درواقع جوجه اس ولی تو بهش میگی خندوانه .که اینم برای همه توضیح میدی .

چند روز پیش تولد من بود که با دوستام گرفته بودم . تو کاملا مرکز توجه بودی. با همه ی دوستام رقصیدی سوژه ی عکسا بودی .برای خاله رقص چاقو کردی . خلاصه فکر کنم بهت خوش گذشت 

تو خییییییییییییلی زری جونو دوست داری من هروقت پیشش بشینم اعتراض میکنی . میگی نه این ایشون منه .که منظورت همون عزیز و مال منه .

 

اینم اتاقت تو خونه ی جدیدتون 

 

 

تو تولد خاله

 

  

فعلا عشق قشنگممحبتبغل

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)